♥ Amor Vinceit Omnia ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av - 31 augusti 2011 22:29

Nu har jag vart o gjort min nagelförlängning hihi ^^ Är super nöjd faktskt,

De tackar jag Michaela för !! Och när jag kom hem så hade Stefan lagat Cabornara skit gott, de behövdes verkligen var jätte hungrig ! 

Här kommer bild på hur det blev :

Vänster :  Höger:       

och så måste jag bara lägga ut lite bilder på Tikki & lilleman <3 :

     

Mina fina änglar <3

                                         

Av - 31 augusti 2011 14:33

Vart och handlat skor tidigare idag och äntligen städat !!!! Nu är det bara golven kvar . Ikväll ska jag göra min Nagelförlängning =D längtar som fan för att se resultatet !!! I morgon kommer 2 polare till Stefan, Ska bli nice och se vad det är för människor,

2 Dagar kvar till bröllopet !!! Shiit !! ^^ Det går inte lite snabbt här eller så xD

Snart är det Herr & Fru Bonath . Fy vad knepigt det kommer kännas !! 


Återkommer med resultatet på mina naglar ikväll, Nu ska jag göra klart det sista !

                                              

Av - 29 augusti 2011 20:59

En härlig dag i Borås med Madde idag igen, och med min bror. Fått en ny telefon !!! Det uppskatta och tackar jag min bror tusen gånger för !! Handlat grejer idag igen xD och äntligen fått stor handlat hem mat, Men ta mig fan så skulle jag glömma smöret :O

Nu är det bara 4 dagar kvar till bröllopt !!!! fan vad fort det har gått, klänningen har kommit underkjolen ska jag hämta i morgon, Men nu är det ett större problem, det finns ingen tårta än :´=O Allt skiter sig ju som är planerat, Hur ska jag göra nu??!!

Nu har jag vart iväg hela dagen, lilleman sover så nu får jag ta och slappa lite i soffan tror jag, känner mig helt slut !!


                     

Av - 28 augusti 2011 17:27

Nu är äntligen Theo hemma igen !!!! ååhh vad jag har saknat honom, Men allt har gått jätte bra ..

Nu sitter vi och gosar i soffan, Ikväll blir det lite middag hos Ela, kommer bli jätte trevligt !! 

I morgon blir det in till Borås , handla lite kläder, sen nagelförlängning och sen handla mat !!!!! 

                                        

Av - 28 augusti 2011 00:04

Idag var det pappas och jerrys födelsedag, Det blev Tacosbuffé  hos mamma och en del folk. Mia skulle ha haft Theo i natt då jag och Stefan skulle på Crusing i Göteborg , Men det slutade med att pappa rövade med Theo hem till honom istället hehe ^^ Känns lite konstigt, Är så van att ha han i trappuppgången brevid om han vart passad, men nu är han typ 2 mil ifrån mig , Och jag saknar han något så enormt mycket !!

Senare på kvällen bjöds det på ett regnigt strög i Göteborg , En del bilar var det allt. men det var bra fattigt. på hemvägen svängde vi förbi Ullevi garaget och träffade min bror Vilket var trevligt .. 

Och när vi sen kom hem, gick vi ner till Ela och satt där med henne och Chrille och njöt av god mat ! Mums !

Nu sitter vi i soffan och bara tar det lugnt, Blir att gå och lägga sig snart och sova ut lite i morgon medans man kan !! Godnatt !!!

                                                 

Av - 26 augusti 2011 22:23

Skrev ju att jag skulle lägga upp en bidl på hur hårfärgningen blev !!!!

  Nu längtar jag bara till måndag , då kommer min nagelförlängning !!!!!

Av - 26 augusti 2011 21:58

Underbar dag med Madde i Borås idag , fick handlat massa presenter till familjen!

(Nästan lite för mycket) ^^ Stefan blev glad av alla grejer han fick i alla fall xD

Dagen började med en go macka på Subway .. Fan vad gott det var !!!

Lite senare en fika ^^  Fick träffat lite gamla vänner , som man inte sett på år och dagar. 


Väl hemma var det bara att vända i dörren . Skulle ju åka ner och betala blommorna idag !  Äntligen är det ur världen, bara resten kvar ^^ 


Madde kom upp på kvällen för lite makeover , "hårfärgning och ögonbrynfix "

före !    Efter        riktigt nöjd faktiskt, 

Theo fick en ny pyjamas !!

 Älskar bubblan på pyjamasen ^^ Så det ska va !!!


Nu ikväll så har jag och min underbara älskling & bror, njutit en god middag :

   

Och nu sitter vi framför teven och njuter med lite chokladdoppade jordgubbar !!

 Kan dagen bli mycket bättre !! 

Och i morgon fyller min kära lillebror och pappa år , Då blir det ännu mer god mat ^^

                               

Av - 25 augusti 2011 20:01

En mysig dag med mamma i kinna blev det.. Fick håret färgat (kommer bilder sen )

OTROLIGT snyggt !! Mamma fick klippt sig och färgat håret..

Det var faktiskt mysigt att få en hel dag med mamma själv. Vi kollade blommor till bröllopet och tårta, Shit vad tårtan var dyr alltså !!! =O 

Men denna dagen har vart jätte mysig, vi tog en fika efteråt  och jag njöt faktiskt av att vara med mamma idag , bara hon och jag själva ! 


Men just nu har jag fett tråkigt, mata lilleman snart så han får somna ^^ 

hoppas han sover lite längre i natt xD 

I morgon ska jag i alla fall inte till Borås och köpa en present till fina pappa <3

Hoppas bara jag hittar något vettigt .....


Pickan , du ska veta att jag tänker på dig <3

                                       

Presentation


En blogg om allt i största allmänhet,
Min son, Tankar,
Allt som faller dagen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards