♥ Amor Vinceit Omnia ♥

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

fredag!

Av - 8 mars 2013 17:48

Vilken dag de har vart idag! Strålande sol och en lillgroda som vart hur glad som helst, han har hjälpt mamma hela dagen med disken och hundarna.
Nu ligger vi och myser framför en film i soffan och snart ska det badas. Har på känn att de är jag som kommer bli blötast, så som han plaskar och har sig ^^

Får sammanfatta tiden som vart lite senare i ett i lägg när lillman gått och lagt sig.

Tjingeling!

 
 
Ingen bild

Mamma

8 mars 2013 17:51

Älskar er puss kram tänk om han kunde komma och städa hos sin mormor <3

10 mars 2013 22:35

De kan han nog när ni ses nästa gång

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - 14 mars 2013 09:26

Godmorgon! Har inte sovit som en kung i natt och somnade inte förens jätte sent. Nicklas åkte ju på någon kursgrej med jobbet igår (skit trisst) Så Emelie, Erik och Slir satt här en stund och drack kaffe. Får tacka Emelie för sällskapet igår, t...

Av - 13 mars 2013 00:20

Idag blev jag moster igen åt en liten kille som heter Emil. Klockan 21:35 föddes han. Stort grattis till min fina syster. Har vart ute en sväng idag, rätt skönt att komma hemifrån och slippa sitta inne hela tiden. Ska iväg en sväng i morgon med ...

Av - 10 mars 2013 22:58


En fullspäckad dag har det vart idag,.Tog mig an att göra porterste(aldrig gjort tidigare) men det blev faktiskt riktigt gott, efter det blev det lite bakning. Lite kolakakor,vanilj/kanelbullar och otroligt god äppelpaj.Så grannarna och Malin och Oll...

Av - 10 mars 2013 07:04

Åh, jag är så jäkla seg idag... vaknade 07:30 och kan inte somna om. Så typiskt! Jag hör att Theo är vaken men en har han inte ropat på mig ^^ Vilken mysig dag det blev igår, mycket bättre än förväntat. Först Stella's, sen ansiktsmålning på Mc ...

Av - 9 mars 2013 14:30

Vilken dag vi haft! Hel galet på Stella's Lekland. Theo har fart runt som en dåre, över allt och ingenstans hehe. Vi åkte massa rutschkanor och fikade, jätte mysigt hade vi det. Sen svängde vi förbi Mc Donalds och mammas prins blev målad till en...

Presentation


En blogg om allt i största allmänhet,
Min son, Tankar,
Allt som faller dagen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards