♥ Amor Vinceit Omnia ♥

Alla inlägg under juni 2012

Av - 28 juni 2012 13:41

Insåg precis att det var ett bra tagsen jag skrev här ^^ 
Allt går skit bra nu , lilleman växer så det knakar och vi har flyttat. 
Känns gött att äntligen få börja om på nytt igen , självklart finns de saker som måste lösas också för att saker och ting ska bli ännu bättre. 
Men just nu känner jag att jag inte kan få det mycket bättre, klart jag saknar familj och vänner men de går ju tåg och man kan alltid hälsa på . 

lilleman växer så snabbt nu, säger mamma, springer runt och äter själv.. Man hinner verkligen inte med längre ^^
Känns fortfarande som att det var i går man låg på BB och han precis hade kommit upp på bröstet.
Han är så otroligt underbar .

   
Hade en jätte rolig helg nu som var, Elin kom upp och vi gick ut och hade de jätte roligt, de behövde jag verkligen kan jag ju säga.. och de var så skönt att få träffa en av sina "gamla" vänner igen.
Jag har skrattat så mycket, det har jag inte gjort på länge xD i alla fall inte så mycket haha.
 

Nu ska vi se vad resten av dagen har att erbjuda, Strålande väder !! 

finns en del saker här som behöver göras, städa och laga mat. 
Men först jag ska , lilleman och doggarna ut och bara njuta av solen ..



                                     Se yaa !!

Presentation


En blogg om allt i största allmänhet,
Min son, Tankar,
Allt som faller dagen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards