♥ Amor Vinceit Omnia ♥

Alla inlägg under september 2011

Av - 30 september 2011 18:32

Dagen slutade rätt okej faktiskt.. Det trodde jag inte att den skulle ^^

Jokke kom på besök så vi gick till affären allihopa och inhandlade dagens mat .

Stefan och jag ska äta kycklinggryta med sötsur sås och ris. Kommer bli super gott verkligen !!


Nu har jokke gått hem och Theo sitter i sin pappas knä och äter lite kvällsmat. dags för sängen för lilleman nu strax.

Blir skit sur att inte min kabel fungerar så jag kan lägga upp nya bilder =/ 


jaja. dags att laga lite käk och snart blir det IDOL !!! 

                                                    

...

Av - 30 september 2011 13:20

Jag hatar denna dagen !  Känner mig inte på humör för att prata med någon eller göra något alls. Den började åt helvete .. Tack för det !! och inte verkar det bli bättre heller ... 


Älskade lilleman sitter i sitt babygym och leker med pianot och alla andra leksaker.

stackaren har fått en bula   Han hoppade rakt in i våran säng ..

Som tur var gick det bra och han har inte ont nu.. så nu sitter han med bula och jag med blåklocka xD Tikki var lite hårdhänt när hon lekte hehe .

 Jag gillar inte alls att Theo är så hostig som han är just nu , men enligt Bvc så är det ingen fara alls . Funderar starkt på att byta Bvc ...

Nu kommer han krypandes med när man sträcker ut armarna ! Så mysigt ^^


aja får se hur det går idag, har nog redan svaret på det men hoppas på förbättring kan man ju alltid göra.

                                                   

Av - 29 september 2011 20:30

Vilken vecka det har varit, Vi har haft jätte mysigt och lilleman också .

I Måndags när vi kom dit så gjorde vi inte alls så mycket, njöt av kvällen och åt god kvällsmat. 

Tisdagen så var vi ute i centrum och kollade lite, Theo fick lite nya kläder , jätte fina ! och på kvällen åkte jag och Stefan till Kungsbacka och träffade underbara Pickan och Mikael !! Fy vad jag har saknat er !!! Det var verkligen roligt.


Onsdagen , gjorde vi faktiskt inte helle något speciellt utan satt bara hemma och njöt av sällskapet. 

Och idag Torsdag åkte vi hem, efter en jätte god middag.


Pappa körde hem oss, och vi ska nog åka till honom i morgon och hjälpa han med lite grejer hemma.


Nu har vi ätit lite pizza och gottat oss framför soffa, Och snart ska jag kolla på de idol avsnitten som jag missat, Med andra ord hela veckan xD 


Nu sover äntligen lilleman, han var lite övertrött stackaren. 

Nu ska jag förtsätta här och kolla på idol !! 

                                                        

Av - 27 september 2011 15:46

Vädret har vart underbart idag. lite blåsigt men varm och fin sol.Jag, Stefan, stefans mamma och lilleman tog oss en tripp ner till centrum och kollade lite. Theos farmor köpte lite grejer till lilleman, jätte fina ! hon är underbar hon.De blev nog ganska mycket flr nu sover han jätte gott.De blir lite svårt att blogga när vi är här, skriver på mobilen så det får bli lite som det blir. huvudsaken är att man får skrivet något hehe ^^ . Får se vad som sker mer i veckan, vi ska väl hälsa på Mikael också ,jag måste få se hur han bor vet inte när dock men någon dag i alla fall. Nu ska jag fortsätta kolla på simpson med Stefan.Ha det bäst !

                                                

Av - 26 september 2011 20:39

Sitter nu med Stefan hos hans föräldrar i Gårdsten. lilleman sov hela vägen hit ^^ . kvällen har vart lugn och.han somnade snabbt , han vaknade till för en liten stundsen men det var bara för att gosa lite sen.somnade han.igen nu sitter vi i soffan otv och gottar oss lite.Ser fram emot veckan, träffa mikael och lite andra vänner om man hinner, annars kommer vi bara ta det lugnt.Riktigt.mysigt att inte behöva sitta hemma och ännu mysigare för theo att umgås lite med sin farmor och Farfar.Tror detta kommer göra oss gott. skönt att kunna koppla av lite.Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen, hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag har.

                                                  

Av - 26 september 2011 11:20

Nu ska vi snart till bvc med lilleman , Hoppas verkligen att han gått upp mer i vikt nu , och det ska bli kul att se hur lång han blivit också hehe .


Sen blir det att fortsätta packa, sen bär det av till Göteborg ! 

hem till Stefans föräldrar !! 


Ser verkligen fram emot att komma hemifrån lite ^^ och kanske hinna träffa lite kompisar som man inte träffat på år och dagar. 


Lilleman sitter i gåstolen och kollar på Djungelhjul ^^ 

och han ställde sig upp i morse !!!!  

vi låg i våran så satt han som vanligt och pillade på sina leksaker . och så reser han sig rätt upp ! och står !  Inte så länge men han gjorde det,

han är ju inte ens  6 mån än  !  snacka om att jag blev paff eller ^^


Nu måste jag få upp gubben ur sängen, 10 gången jag försöker nu xD

                                      

Av - 25 september 2011 17:51

Jag verkar inte bli mer förkyld hihi  Nästäppan har mer eller mindre försvunnit och jag har inte blivit sjukare . Så jävla gött !! Nu bär det av i morgon till Theos farmor & Farfar , Det ska verkligen bli skönt att komma bort lite .

Hampus och Alexandra var här innan en stund, bara lite tjöt och allmänt trevligt.


Nu har vi duschat och ska gotta oss i soffan lite, 

Skulle ju lägga upp bilder på lilleman och grejer men min telefon eller dator är hel knasig, inget verkar fungera. ^^


Hoppas verkligen att Theo har gått upp i morgon nu när vi ska till Bvc, Håll tummarna !


Blir nog sängen om en stund så vi orkar upp tills i morgon, det komemr bli awesome !!

                                       

Av - 25 september 2011 11:26

Vilken kväll det var igår ^^ haha Mikaela fyllde år igår , och så satt vi här uppe, jag , Mikaela och Stefan och var så himla godis sugna , så jag och Mikaela tog bussen in till Borås kl: 22:45 haha lite onödigt jag vet, men ibland så måste man ha lite roligt. Och så skulle vi tagit bussen hem 00:25 men då hade min systers busskort som jag lånade gått ut xD så vi fick sitta i stan en stund och som tur var så kom Nicke så han körade hem oss, fast först var vi uppe hos Chrille en snabbis, Jätte fin lägenhet han har fått måste jag säga! 

Så vi var inte hemma försen strax efter 2 i natt hahaha, men jävlar vad kul jag hade. kändes skönt att vara sig själv lite och kunna göra sånt som jag gjort innan .

Jag kände mig verkligen som en helt ny människa.


Väl hemma så slängde vi på en film, Fy den gillade jag inte alls The strangers (stavning) fy den var lite konstig !

Vaknade på inte så jätte bra humör idag, Detaljer behöver vi inte gå in på, det blir sånt jävla liv då. Fattar inte att det måste hålla på så här =/.

Nu sitter och jag Theo och gosar framför teven ^^ Händige Manny snart . 

Får se hur denna dagen slutar, finns en del som måste göras .

                                           

Presentation


En blogg om allt i största allmänhet,
Min son, Tankar,
Allt som faller dagen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards