♥ Amor Vinceit Omnia ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av - 31 oktober 2011 15:39

                          


     

Av - 31 oktober 2011 11:06

Som ni alla kanske vet så var vi hos min bror och hälsade på i helgen, helt underbart

så här kommer lite bilder :

 

En jätte glad lilleman på väg till Hällekis . 2 timmar med bil, så han var jätte duktig och inte alls mycket gnäll .

När vi svängde in på grusvägen så trodde jag att vi kört fel först, men där nere ligger ett litet hus. underbart vackert och perfekt läge.

Så fint. Jag ville verkligen inte åka hem när vi var där, de var så mysigt !!

Tikki hade det jätte roligt där , med deras hund Scooby .



och så fick jag äntligen träffat min super söta brorsdotter Leah. Jätte mysig liten tjej. och så¨snäll och duktig hon är, hon kramade Theo och pussade på han hela tiden och hjälpte han med nappen om han tappade den^^

 

Lilleman fick provat en hoppgunga . oj oj vad han tyckte det var roligt , han skratta och hoppade jätte mycket.

de var verkligen roligt att se han skratta så . Bilden blev inte den bästa, men som ni förstår så var han inte still särskilt mycket .



Och här, en jätte trött lilleman som somnade bara 2 min efter att vi börjat åka hem i söndags.

   

   

Denna helgen har vart så otroligt rolig, den bjöd på mycket gott sällskap. 
jätte god mat och mysiga stunder. och jag har längtat så efter min bror och äntligen fått träffa honom igen.

Detta var det bästa på länge . och vi storm trivdes verkligen.

Har ett klipp på Tikki och scooby med som jag ska se om jag kan få upp sen.


Jag längtar redan tills vi åker upp igen, vilket kommer bli inom kort. Men  då tar vi tåget upp istället.

blev lite mycket i slutet av bilresan för lilleman, de var verkligen inte kul att sitta still så länge.

men de tycker väl ingen ^^


Älskar er så otroligt mycket !!! <3 Tusen tack för en underbar helg!!

                                                                                   

Av - 27 oktober 2011 18:10

Denna dagen har vart stressig och är fortfarande.

lilleman och jag, mamma , mia och Nils var i Borås och handlade lite, vilket verkligen behövdes.

de blev lite tungt efter ett tag med fisen i bärselen , ett bra täcken på att han går upp som han ska !!


Jag måste städa lite med, Vi ska äntligen åka i morgon och de är ju roligare om man kommer hem till en ren lägenhet,

så de måste fortsättas med snart, och så måste jag ju packa väskan med allt vi ska ha med oss i morgon .

Jag längtar verkligen !! 


lilleman ligger i sin säng, hoppas han somnar en liten stund. hans sovrutiner har rubbats lite nu när han är så snorig och inte kan sova ordentligt , Han snorar lika mycket idag men ingen feber. men i alla fall på lite bättre humör.


nu får jag ta och fortsätta städa så det blir gjort någon gång ^^


                                                                                         

Av - 26 oktober 2011 22:30

                     

Vilken dag det har vart idag, lilleman har inte alls va glad, han har snorat hela dagen men ingen feber och så otroligt gnällig, ingenting passar , stackare, nu måste de la bara tänder på G ?? eller vad tror ni ??

Har kollat tempen ett par gånger idag men ingen feber alls, inte försen nu somnade han , om han inte vaknar igen .

Tycker så synd om han, alvedonen verkar inte hjälpa så mycket.


Fick i alla fall tvättat lite idag,  den ända tiden som fans var kl 6 i morgon bitti, och så tidigt orkar jag verkligen inte gå upp, känner på mig att detta kommer bli en lång natt.

Som tur så tvättade grannen så jag kunde tvätta min tvätt samtidigt ^^


Känner att jag inte skriver så mycket längre, vet inte riktigt vad jag ska skriva, sen har lilleman blivit så fruktansvärt mammig dessa dagar som vart, så jag har inte haft tid.

Får nöja mig med inlägg på kvällen istället..


nu ska jag gotta ner mig i soffan , och ta hand om min rygg. känner att det kan behövas !

och  nu är det inte långt kvar till fredag !! Då åker vi till min kära bror , Vad jag längtar !!!

Ha en jätte bra kväll nu och natt med hoppas jag .


                                                                                     

Av - 25 oktober 2011 10:35

Äntligen har det blivit den 25, vi som har längtat så ^^

Så nu är en del räkningar betalda och vi ska små handla lite, får handla mer i veckan.

men idag blir det faktiskt smörgåstårta !!! kommer bli ruggigt gott måste jag säga .


Kommer självklart ta ett kort och ladda upp sen ..


alla sover förutom jag , lilleman och Tikki . 

Så nu är det dags att väcka pappa Stefan !!


God morgon !!

                                                                        

Av - 25 oktober 2011 00:23

Underbarasta Carro har vart här idag , Det var jätte roligt, planer som smids .. Ni skulle bara veta ^^

kommer verkligen bli AWESOME !!!


lilleman har lekt hela dagen och har börjat ändra sin dygnsrytm lite, inte det roligaste men vad ska man göra?

De ändras ju flera gånger. 


Eva-lena var här innan och hämtade Lucky-luke, så tråkigt att det inte fungerade just nu.

men längre fram så kommer det fungera jätte bra , Detaljer tänker jag inte gå in på.


Nu har Carro åkt hem, så jag ska sätta mig i soffan och sen lägga mig, Theo vaknar ju också någon gång och då kan det vara skönt att ha sovit lite ^^


Godnatt , sov gott !!

                                                               

:)

Av - 23 oktober 2011 19:42

Vad finns de att säga om denna dagen ^^
har pratat med Emelie , och sagt hejdå till lotta.


Theodor har inte sovit något alls på hela dagen innan och han vart vaken sen kl 8-9 och somnade nu på kvällen , halv 8


Så nu sitter vi och kollar på tv.


får fortsätta med det ^^


                                                             

Av - 22 oktober 2011 14:22

Vaknade i morse på ett hyfsat bra humör, men det sket ju sig ganska snabbt.

Det ser ut som hej kom och hjälp mig här men jag kan inte göra allt själv !!!


Vi skulle precis gå ner till mamma för att äta lite middag , men Theo somnade ^^

Så dom får komma upp hit med mat istället . 


Mikael på är G hit, sa ju att jag skulle få hit han . Så ikväll blir det nog lite film och kanske något gott.


jag hann aldrig skriva igår , var så otroligt trött ! 

men ändå kunde jag inte sova, hade såna (vet inte hur man ska förklara) ilande känslor i fingrarna och tårna, jätte jobbigt det var hemskt , var tvungen att gå upp kl 4 i natt och spola massa vatten över mig, så strax efter 4 somnade jag i natt^^


Svårt att förklara den känslan, men det är jätte jobbigt och inte första gången heller. 


Nu ska vi äta lite potatisgratäng ! Ha en fortsatt trevlig dag =)


                                                       

Presentation


En blogg om allt i största allmänhet,
Min son, Tankar,
Allt som faller dagen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards