♥ Amor Vinceit Omnia ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av - 19 mars 2012 21:37

Älskade unge vad du växer !! 
Nu traskar han runt här hemma hela tiden , dags att köpa ett par nya skor denna månaden tro.
Ut på äventyr på onsdag, ska bli kul och jag hoppas det är vad jag förväntar mig .


Två mysiga bilder på mitt hjärta <3
     

Synd att de var lite syddiga, ( jävla mobil ^^ )

                                                                           

Av - 12 mars 2012 00:14

Dryg dag är väl bara förnamnet för denna sketna Söndag , inget vart som planerat och eftermiddagen kunde jag vart utan, Förstår mig inte på dig ?


Skitsamma !! Förutom det har jag haft en toppen dag , pimplat kaffe och tjötat med Ela som vanligt.
Inte nog med det finns det ju något annat speciellt som gör vardagen lite mysigare ^^
men inget som kommer skrivas här just nu .

Min älskade lillfis har fler tänder på G nu stackaren , så Alvedon och massa mys med mamma är ett måste .
Hoppas det går fort , gillar inte alls att se han ha ont <3
I morgon får vi hoppas på att han är på lite bättre humör i alla fall . 
Älskade unge !! <3  


Vad skulle jag göra utan dig ?! <3

  

Dagens låt :


 

                                                              Godnatt & sov gott på er !  
                                                                                 

Av - 8 mars 2012 13:14

Ut med det gamla och in med det nya , är det så det heter ?
Har startat vägen emot ett nytt liv, med nya människor och möjligheter !

Känns verkligen toppen ! 
Leta lägenhet , och äntligen kunna inreda den precis som jag vill på mitt sätt .
Tomt kommer det säkert bli i början men det går över ^^

Nu har jag fått en ny dator med så nu ska jag kunna uppdatera här inne igen, just nu sker det inte så mycket dock denna processen är ingen idé att skriva om just nu,
men jag känner på mig att allt kommer bli så grymt när det är färdigt.
Finns det inget så ska man inte hänga kvar på det, speciellt inte som det är med detta.


lilleman har fått dagisplats med, dock inte försen Augusti men då hamnar han i alla fall på det dagiset jag valde först, det flyter på bra nu och bättre blir det. 

Nu ska jag dra iväg en sväng.
Nytt liv och nya människor ! Here i come !!
 

                                                                                Bonath 

Presentation


En blogg om allt i största allmänhet,
Min son, Tankar,
Allt som faller dagen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards