♥ Amor Vinceit Omnia ♥

Alla inlägg den 24 november 2011

Av - 24 november 2011 22:45

Full rulle hela dagen idag Städat som bara den så nu är det dammsugit, skurade golv och nya gardiner uppsatta .

och till och med möblerat om sovrummet, det blev mycket mysigare nu än tidigare ^^


lilleman har badat idag hihi och denna gången satt han upp själv i badkaret och lekte med sin badanka samtidigt , det är sjukt vad snabbt han växer , tiden bara rinner iväg.

han var så söt nät han satt där och lekte, ska ta ett kort nästa gång .


tog mig ett bad innan, skulle egentligen inte bada mer än 5 min men det blev en timma istället , och jäklar vad skönt det var med ett varmbad just idag när man vart igång hela dagen ! Satte på lite skön musik och läste lite, helt gudomligt .


Nu ska jag snart krypa ner i den rena fina sängen och sova ett par timmar , för i morgon kommer bästa bästa fjösa och mickemuse hit <3

och så kommer Theos underbara farmor & farfar !

Blir en full dag i morgon också märker jag , Hoppas på lite bowling emot kvällen i morgon med . Kommer verkligen bli super kul !!


                                                            Godatt & Sov gott !

                                                                                             

Presentation


En blogg om allt i största allmänhet,
Min son, Tankar,
Allt som faller dagen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards