♥ Amor Vinceit Omnia ♥

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av - 10 mars 2013 22:58

En fullspäckad dag har det vart idag,.
Tog mig an att göra porterste(aldrig gjort tidigare) men det blev faktiskt riktigt gott, 
efter det blev det lite bakning. 
Lite kolakakor,vanilj/kanelbullar och otroligt god äppelpaj.
Så grannarna och Malin och Olle var här och fikade idag.
lilleman fick bada efter allt kladd, kan fick ju tag i en sked med sirap och de märktes ^^

Nu sover han så gott och jag sitter och pillar lite med min systers blogg, samtidigt som hennes gubbe skriver och talar om något fantastiskt hihi . 
Jag kanske blir moster i natt ;) hehe Min syster var inne på förlossningen med vattenavgång och värkar,.. så skoj! 
Känns som att de är 100(!) årsedan man själv låg där och hade ont. 
glömmer aldrig den dagen eller känslan man fick när man låg där med sitt nyfödda barn på bröstet,helt otroligt.
 
Nu är du snart 2år !! Vart har tiden tagit vägen egentligen, du utvecklas så mycket, alltid något nytt varje dag.
Vad skulle mamma göra utan dig?! 

Nej nu måste jag försöka få mig ett nyp från John Blund, annars kommer detta aldrig gå.

I morgon, ska de sista tömmas och sovrummet monteras så nu måste vi knyta oss. 
                                                                   

                                                                                         peace  

Av - 10 mars 2013 07:04

Åh, jag är så jäkla seg idag... vaknade 07:30 och kan inte somna om. Så typiskt!
Jag hör att Theo är vaken men en har han inte ropat på mig ^^

Vilken mysig dag det blev igår, mycket bättre än förväntat.
Först Stella's, sen ansiktsmålning på Mc donalds,handla, hem och lagade mat och sen låg vi och mös till en film med lite godis innan de var läggdags.
Han somnade fort också, inte en protest ;)

Vad som står på chemat idag är nog att göra klart de sista (bära över de sista sakerna)
Och ta tag i de förbaskade sovrummet..
Fast just precis nu vill jag inte lyfta på täcket, måste dra mig lite hehe

Ska nog hämta lillgrodan så kan han gosa ner sig brevid mig ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om allt i största allmänhet,
Min son, Tankar,
Allt som faller dagen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards