♥ Amor Vinceit Omnia ♥

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av - 9 mars 2013 14:30

Vilken dag vi haft!
Hel galet på Stella's Lekland.
Theo har fart runt som en dåre, över allt och ingenstans hehe.
Vi åkte massa rutschkanor och fikade, jätte mysigt hade vi det.
Sen svängde vi förbi Mc Donalds och mammas prins blev målad till en tiger, en väldigt söt sådan måste jag tillägga.

Nu är vi snart hemma och hjärtat sten sover^^ men han har haft roligt, många skratt. Han fick till och med mamma upp på en cykel, tur jag inte har så långa ben så de gick fint.

Nu ska vi hem och laga mat och ikväll ska vi ha lite myspys.

Av - 9 mars 2013 08:15

Halv 8 tyckte Theo att de var dags att stiga ur sängen. Så efter en skum natt så har dagen börjat. Den börjar rätt bra måste jag säga, strålande sol ute.. de kommer bli en underbar dag idag.
Funderar på om vi ska ta och åka till Stella's lekland idag en stund.
Eller finns de kanske något annat ^^
Ser fram emot en dag där lilleman får extra mycket fokus, de har vart lite stressigt med lägenheterna.
Theo visade igår att han bestämt ska borsta tänderna själv nu också ^^
Får mamma bara borsta först så..

Nu troe jag bestämt att de är dags för frukost här. Så får vi väl se vad dagen har att bjuda på :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om allt i största allmänhet,
Min son, Tankar,
Allt som faller dagen in.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards